Tuesday, December 31, 2019

Happy 2019!

Happy 2019.


Yes, happy 2019. Tai buvo nelengvi, bet įdomus ir tikrai geri metai, nežiūrint į nieką. 
Pirmiausia, tai buvo "Samsara Sailing team" gimimas, arba Baraka ir Esox pratęsimas. Ačiū Bitlui už nominaciją (best Sailing team 2019; nors kažkas pastebi ir bent taip įvertina; gerai, kad bent teoriškai balsuos kažkokia komisija,  nes FB komentatoriai tiesiog yra už kažką,  nežiūrint į nieką), bet faktas tas, kad mūsų komandos branduolys pradėjo gyvavimą nuo?... 2007? Tada atsirado 3 žmonių branduolys, kuris tada sudarė 75% komandos. Since then, tas procentas tik augo, ir dabar turime 7 pastovus narius, kas duoda aiškius dividendus!

Taip, 2019 regatų buvo mažoka. Bet klausimas, kokios to priežastys? Rudeninė Baltija/S. Kudzevičiaus regata neįvyko dėl praėjusių metų įvykių šleifo. Paršelis,  su visa simpatija jam, nesutapo su įgulos grafikais, plius neaiškios oro sąlygos iki pat galo. Neringa FM - don't mess... Likus porai savaičių iki regatos nebereikia kaltis su jos vykdymo datomis. ORC čempionatas - vis dar neaišku, ar jis mums labiau reikalingas, ar mes - jam.

Kuo tikrai verta pasidžiaugti - KMR rezultatais. Nepažįstant laivo ir turint (faktiškai) tik medium/heavy pavėjines bures, suplaukti štilinę regatą trejetuke yra tikrai gerai. Faktas.
Kad light runner būtų padėjęs - irgi faktas. Bet retai kada išeina bėgti prieš traukinį, todėl tai tiesiog pastebėjimas, ne priekaištas, kam bebūtų. 
Kas dar yra rezerve - vantų ir stiebo reguliavimas. Gaila, kad nebuvo skirtingų vėjų pabandyti ir prasilėkti, jei ne rezultatams, tai bent malonumui.
Katarina Jee - buvom praktiškai arčiausiai per visą laiką,  ir taikėmės kąsti. Pasirodo, visai realu, ypač su nauja patirtim.
x-35 - per medium vėją labai sunku... Su šansais, bet reikia labai pasistengti.
x-79 - geras ir greitas laivas, jei moki paleisti. Todėl kai Pilies uosto regatoj pralošėm pagal LKRT-H netgi tam "su neteisingais" balais, kai grįžtant pavėjui sukilo vėjas, gavosi vos ne pozityvus pralaimėjimas.

Kas bręsta - Pilies uosto regata. Porą metų išpuolė prasti orai, bet jie pasitaisys, ir vėl lėksim į Liepoją. Tikėkimės, kad bus kur prasilėkti! 

PaPa išgyvena paauglystę.  Kai nesinori taikytis, norisi keistis, pamirštant, kad yra sociumo (ir ne tik) taisyklės,  tradicijos. Kas lėmė didelį jachtų įsitraukimą - geras formatas, tradicijos, tam tikra rutina, solidumas ir stabilumas. Kas po truputį vyksta - vis kas nors nori įnešti savo nuomonę, pakeitimą,  sprendimą, pamirštant,  kad jis gal visai nėra būtinas.  Nelabai logiška ехать в Тулу со своим самоваром. Lieka tikėtis, kad laimės dalyviai.
Iš mūsų komandos laukiamas aktyvesnis įsitraukimas. Treniruotės nėra populiarios, tai bent trečiadienį būtų gerai padirbėti savo malonumui, ir komandinių rezultatų labui.

Planai 2020? Paturbinti buringumą, uždengiant iki šiol buvusius open spots. Gal kažkam atrodo, kad jų nėra,  ar įtaka maža,  bet iš esmės nėra prasmės tobulinti vairavimo įgūdžių ant universalių padangų, jei lenktynės vyksta tik vasarą. Nesinori girtis, bet tikėtina sezonui turėti labiausiai išpildytą saildrobe'ą nuo 2007 metų! Ir tikrai geros kokybės, kad ir ne absoliučiai naują.  Kad tik būtų teisingai ir laiku pakeliamos!

ORC čempionatas??? Didžiausias klaustukas kalendoriuje... Nors PR redaktoriai gyrėsi išsijuosę,  dalyviai keikėsi susirietę. Priedo - už tokias kainas. Nemanau, kad tai bus mūsų tikslas 2020 metais. Kas mano kitaip?

O tikslai?
Joninių regata - I  vieta.
Pilies uosto regata - I vieta.
KMR - I vieta grupėje?.. 
Ir visur kitur visaip gerai!

Šiemet buvo galutinai surinktas Šventasis Gralis (ar kaip kitaip jį ten pavadinti?..) Laimėjus S. Marcinkevičiaus regatą,  nebeliko nieko, kur iš vykdomų regatų nebūtume nunešę trofėjus! Baraka-Esox-Samsara Vakarų Lietuvoje laimėjo viską! 

Dar geresnių Naujų Metų, įgula ir konkurentai!

No comments:

Post a Comment